Świadczymy usługi analityczno-doradcze oraz finansowe dla różnych podmiotów. Specjalizujemy się w obsłudze małych i średnich firm, choć naszymi klientami bywają także duże przedsiębiorstwa. Doradzamy w zakresie wyboru zewnętrznych źródeł finansowania. Udzielamy porad również kientom indywidualnym, oferujemy pomoc w zakresie przygotowywania rozliczeń z budżetem, przygotowujemy dokumenty i wnioski do instytucji finansowych, podpowiadamy najkorzystniejsze systemy rozliczeń. Załawiamy formalności związane z zakładaniem i likwidacją działalności gospodarczej.
Wychodząc naprzeciw zapotrzebowaniu naszych klientów, świadczymy usługi doradztwa gospodarczego i finansowego:
Specjalizujemy się również w przeprowadzaniu diagnozy sytuacji finansowej (płynnosciowej) firm lub osob fizycznych pod kątem spełnienia warunków wynikających z ustaw Prawo upadłościowe lub Prawo restrukturyzacyjne. Efektem takiej analizy jest przedstawienie przedsiębiorcy lub konsumentowi rozwiązań dostosowanych do jego indywidualnej sytuacji a następnie pomoc w wyborze optymalnego. Oferujemy takze:
Ponadto pomagamy w organizacji procesu zwiazanego z powołaniem zarządu sukcesyjnego nad przedsiębiorstwem w spadku po śmierci przedsiębiorcy. Na podstawie przeprowadzonej analizy operacyjnej i finansowej firmy po śmierci przedsiębiorcy dradzamy spadkobiercom najlepsze rozwiązanie, np. zamknięcie firmy lub kontynuację w ramach zarządu sukcesyjnego. Możemy pełnić rolę zarządcy sukcesyjnego na zlecenie spadkobierców ustawowych lub testamentowych.
Rok założenia firmy - 1993
K O M U N I K A T
Zarządzenie z dn. 20.03.2020 r.
W związku z wprowadzeniem w Polsce stanu epidemii Syndyk (Nadzorca Sądowy) Beata Waboł wprowadza do odwołania następujące zasady funkcjonowania Kancelarii Syndyka i Nadzorcy Sądowego:
1. Odwołuje się wszystkie wizyty petentów i klientów w Kancelarii, z wyjątkiem uzgodnionych telefonicznie z Syndykiem i Nadzorcą Sadowym.
2. W związku z zaleceniem pracy zdalnej kontakt telefoniczny z Kancelarią może być utrudniony i preferuje się kontakt mailowy lub listowy.
3. Korespondencja listowa kierowana do Kancelarii będzie odbierana wyłącznie w placówce pocztowej.
4. W Kancelarii obowiązuje nakaz zakrywania nosa i ust oraz stosowania rękawiczek jednorazowych a także dezynfekcji rąk po wejściu.